Zeg eens, hoe staat het met de likeability van jouw merk?

Een sterk merk toont karakter. Is authentiek en herkenbaar. En heeft een goed verhaal te vertellen. Maar in een wereld waarin iedereen schreeuwt om aandacht, is het steeds moeilijker om klanten voor je te winnen.

Samen gaan we op zoek naar manieren om in contact te komen én blijven met klanten van vandaag en die van morgen. We maken communicatie menselijker, simpeler, waardevoller en relevanter. En werken zo stap voor stap aan de relatie tussen bedrijven en organisaties en de mensen die voor hen belangrijk zijn.

Merkontwikkeling

Als je wilt dat mensen van je gaan houden, zul je eerst van jezelf moeten houden.

En dat begint bij weten wie je bent en waar je voor staat. Meer dan ooit moet je wat je als merk vertelt en doet, aansluiten bij wie je echt bent. In het merkontwikkelingstraject gaan we samen op zoek naar de merkessentie. Met een sterke ‘rebranding’ zetten we je merk opnieuw neer. En geven we inhoud, vorm en structuur aan de identiteit van je bedrijf of organisatie.

Merkactivatie

Om de waarde van jouw merk over te brengen op anderen, moet je laten zien en voelen dat je ze begrijpt.

Een merkverhaal waarmee mensen zich kunnen identificeren, bepaalt voor een groot deel of ze voor jou kiezen en blijven kiezen. In het merkactivatietraject leggen we contact met de mensen die je aan je merk wilt verbinden. We informeren, inspireren en brengen mensen in beweging met creatieve concepten, middelen en uitingen die inspelen op hun dilemma’s en behoeften.

Merkpromotie

Als je de relatie spannend wilt houden, moet je je publiek in de watten blijven leggen.

In een wereld waarin miljoenen blogs en social posts worden verstuurd, is het voor bedrijven steeds moeilijker om onder de aandacht te komen. Als je impact wilt maken, moet je komen met content waar mensen echt wat aan hebben. In het merkpromotietraject schuiven we jouw verhaal onder de neus van de mensen die je wilt bereiken. Vanuit een slimme contentstrategie en via diverse middelen en kanalen.

Hoe we dat doen?