17 juni 2016

Een eigen tone of voice voor meer persoonlijkheid in je (web)teksten

Je logo, huisstijl en website laten zien waar je bedrijf voor staat. In deze blog leg ik je uit waarom een tone of voice een minstens zo belangrijk onderdeel van je identiteit is.
31 mei 2016

Zo krijg je meer bereik op LinkedIn

In mijn vorige blog legde ik je uit hoe je een goede company page maakt op LinkedIn. In deze blog leg ik uit welke vijf dingen je moet doen om het bereik en de vindbaarheid van je bedrijf nog groter te maken.
18 mei 2016

Zo maak je een goede LinkedIn company page

In het rijtje van Facebook, Twitter en LinkedIn blijft LinkedIn marketingtechnisch vaak nog een ondergeschoven kindje. Investeren in een goede company page kan je veel voordeel opleveren. Hoe? Ik leg het je in een aantal stappen uit.
9 mei 2016

Schrijf met deze tips aantrekkelijke SEO-webteksten

Zijn jouw webteksten, blogs of productartikelen SEO-proof? Met deze 6 tips schrijf jij straks ook SEO-proof webteksten.
25 april 2016

Facebook-adverteren: zo krijg je in korte tijd meer fans en klanten

Facebook heeft een uitgebreid advertentiesysteem waarmee je vrij gemakkelijk en snel nieuwe fans en klanten kunt werven. Wil jij ook geen klanten mislopen? Lees dan deze blog!
20 april 2016

Portfolio: Webshopoptimalisatie Aximatras

Beddenspecialist Aximatras heeft naast de fysieke winkel in Zwolle een Magento-webshop. Wij zijn ingeschakeld om de webshop verder te optimaliseren en het aantal online bestellingen op te krikken. Je leest hier hoe we dat hebben gedaan!
1 april 2016

Blog en scoor bij jouw doelgroep

Bloggen is een slimme zet. Want het delen van kennis met (potentiële) klanten zorgt voor meer binding met jouw organisatie. Maar een interessante blog schrijven, hoe doe je dat?
25 maart 2016

3 webdesigntrends voor 2016

De ontwikkelingen op het gebied van webdesign gaan hard. Wat gaan we dit jaar zeker weten zien? We hebben 3 webdesigntrends voor je uitgekozen die we het delen waard vinden.
10 maart 2016

Portfolio: Herpositionering Bureau Kees Horden

Wij zijn ingevlogen om de nieuwe huisstijl en diverse online en offline communicatiemiddelen te ontwikkelen van Bureau Kees Horden. In deze blog lees je hoe we dat hebben aangepakt.
3 maart 2016

Hoe je e-mailmarketing succesvol maakt

Hoe zorg je ervoor dat jouw mail – tussen al die andere aandachttrekkers – wél wordt gelezen? In deze blog vertel ik je hoe je succes boekt met e-mailmarketing.
24 februari 2016

Zo (her)ontdek je Twitter voor je onderneming

Twitter krijgt steeds meer wat weg van zijn donkerblauwe mediavriend. Langere filmpjes, like-buttons en extra tekens. Wordt Twitter het nieuwe Facebook?
17 februari 2016

Deze plugins mogen niet ontbreken in je WordPress-website

Om je Wordpress-website te optimaliseren, kun je ontelbaar veel plugins gebruiken. In deze blog vertel ik iets over 3 (gratis!) plugins die niet mogen ontbreken.
8 februari 2016

Denk in klantvoordelen en boek succes

Elke website met een product of dienst zou één of meerdere Unique Selling Points (USP's) moeten hebben. In deze blog leggen we uit hoe je jouw product of dienst laat uitblinken tussen honderden andere!
2 februari 2016

Even voorstellen… Laura Louise

Weet je nog dat er een tijdje geleden een vacature openstond? Maak in deze blog kennis met Laura Louise de Bruijn.
13 januari 2016

Onbewust beïnvloeden met tekst doe je zo

Ons aankoopgedrag wordt voor 95 procent bepaald door het onderbewuste. In deze blog leg ik je uit hoe je met micro-copywriting meer resultaat kunt behalen.
15 november 2015

Vacature Concept- en Copywriter (ingevuld)

De Communicatiemakers groeit en is op zoek naar een Concept- en Copywriter (24 - 32 uur). (Deze vacature is inmiddels ingevuld!)
15 september 2015

FAQ: Wat is contentcuratie?

Contentcuratie is een handige manier om eigen content te creëren en je publiek te boeien. Maar hoe werkt dat dan? Dat lees je hier!
28 juli 2015

Spotify: van groen naar groen

Misschien is het je al opgevallen. Spotify heeft het grasgroen verruild voor een nieuwe, mintgroene kleur. In deze blog lees je dat de kleur niet het enige twistpunt was voor Spotify.

Kennismaken of even sparren?