Strategie

Sterke bedrijven hebben een duidelijke identiteit. Want of je nu een mkb’er, non-profitorganisatie of internationale speler bent: je moet je onderscheiden om het verschil te kunnen maken. Je betekenis laten zien én voelen. In alles wat je doet.

Merkstrategie

Propositie en
identiteit

Communicatieplan

Marketing en
communicatie in kaart

Contentstrategie

Content op basis van
interesse en beleving

Online strategie

De customer journey
centraal

Social strategie

Op weg naar een
likeable organisatie

Strategiesessie

Het startpunt voor
venieuwing

Op zoek naar je
ware identiteit

Geslaagde marketingcommunicatie start met een duidelijke strategie. Waar sta je voor? En hoe wil je van betekenis zijn?

Met strategievorming geven we inhoud, vorm en structuur aan de identiteit van je bedrijf of organisatie. Wij helpen je keuzes maken en focus aanbrengen.

Tijdens strategische werksessies ontdekken we samen het onderscheidend vermogen van je onderneming. Gaan we op zoek naar de idealen, merkwaarden en eigenschappen. En bedenken we hoe we die kunnen doorvertalen naar concepten waarin het echte verhaal centraal staat. Het resultaat: een basis die je houvast biedt en richting geeft voor al je marketingcommunicatie.

Werk waar we
trots op zijn

Een greep uit de projecten waar we met hart en ziel aan hebben gewerkt – of nog steeds aan werken. Voor opdrachtgevers in diverse branches en met uiteenlopende doelgroepen.

Kennismaken of even sparren?