Spirit kiest voor De Communicatiemakers

Na een bureauoriëntatie heeft Spirit, een organisatie voor jeugd- en opvoedhulp in Amsterdam, gekozen voor De Communicatiemakers. Wij zijn gevraagd om een complete rebrandingstrategie neer te zetten en uit te voeren.

Spirit is er voor kinderen, jongeren en gezinnen die in de knel zitten. Met hart en ziel zetten de medewerkers zich ervoor in dat zij veilig en liefdevol opgroeien, meetellen, kansen krijgen en zichzelf kunnen ontwikkelen en ontplooien. Ook als de vraag complex is. En de situatie uitzichtloos lijkt.

Merkontwikkeling

Wij gaan de organisatie helpen bij de rebranding van het merk. De organisatie heeft behoefte aan een duidelijke profilering en merkstrategie. Waar staat Spirit voor? En hoe we gaan we dat overbrengen op de doelgroepen?

Vanuit het merkontwikkelingstraject gaan we het merk-dna definiëren en leggen daarmee een basis voor alle uitingen en activiteiten op het gebied van marketing en communicatie.

Een nieuwe identiteit: visueel en verbaal

Op basis daarvan ontwikkelen we een nieuwe visuele identiteit, verbale identiteit en overkoepelende communicatiestrategie. Zo laten we het werkelijke dna van Spirit zien en voelen in iedere vorm van communicatie met de buitenwereld.

To be continued!