24 januari 2018

Hoe zit het met de why van je organisatie?

18 januari 2018

Maak kennis met onze nieuwe Grafisch Ontwerper: Jilke Heuvels

17 januari 2018

Google’s nieuwe meta-descriptions: herschrijven of niet?

17 november 2017

Spirit kiest voor De Communicatiemakers

7 november 2017

Facebook-advertentie een boost geven? Stel jezelf deze 5 vragen

14 september 2017

Dit zijn de verschillen tussen PMS-, CMYK-, en RGB-kleuren

16 augustus 2017

Stories op social media: van blijvende content naar vluchtige verhalen

11 juni 2017

Openingsborrel new office: wat een feest!

30 mei 2017

Nieuw adres: Ridderstraat 4 in Hattem

18 mei 2017

Van snoepvierdaagse naar Gezonde Avondvierdaagse

1 mei 2017

De 5 eigenschappen van een goed logo

19 april 2017

We schuiven een paar straten op!

8 maart 2017

Aan de slag voor ABB Bouwgroep

25 februari 2017

JP van den Bent stichting: mensen vertellen het verhaal

25 januari 2017

Webteksten voor AVEX International

5 januari 2017

Starten met adverteren op Facebook [video]

Dat Facebook een handig kanaal is om je doelgroep te bereiken, is ondertussen bekend. Toch adverteren nog relatief weinig bedrijven op Facebook. Terwijl je met een klein bedrag al een hoop bereikt. Laura legt in deze video uit hoe je dat doet.
12 december 2016

Vierde editie ZON’ magazine gelanceerd

21 november 2016

Schrijven voor social media: do’s en don’ts

Stel, je wilt op maandagochtend een Facebook-post plaatsen over de geslaagde vrijdagmiddagborrel. Je tikt een leuk bericht en plaatst het. Voordat je naar huis gaat check je nog snel het bereik en zie je slechts 3 likes. Waar is het mis gegaan? In deze blog deel ik valkuilen en tips voor het schrijven van succesvolle berichten op social media.

Kennismaken of even sparren?