15 juni 2017

In de startblokken voor Rebound World in Zwolle

11 juni 2017

Openingsborrel new office: wat een feest!

30 mei 2017

Nieuw adres: Ridderstraat 4 in Hattem

18 mei 2017

Van snoepvierdaagse naar Gezonde Avondvierdaagse

1 mei 2017

De 5 eigenschappen van een goed logo

19 april 2017

We schuiven een paar straten op!

8 maart 2017

Aan de slag voor ABB Bouwgroep

25 februari 2017

JP van den Bent stichting: mensen vertellen het verhaal

25 januari 2017

Webteksten voor AVEX International

5 januari 2017

Starten met adverteren op Facebook [video]

Dat Facebook een handig kanaal is om je doelgroep te bereiken, is ondertussen bekend. Toch adverteren nog relatief weinig bedrijven op Facebook. Terwijl je met een klein bedrag al een hoop bereikt. Laura legt in deze video uit hoe je dat doet.
12 december 2016

Vierde editie ZON’ magazine gelanceerd

21 november 2016

Schrijven voor social media: do’s en don’ts

Stel, je wilt op maandagochtend een Facebook-post plaatsen over de geslaagde vrijdagmiddagborrel. Je tikt een leuk bericht en plaatst het. Voordat je naar huis gaat check je nog snel het bereik en zie je slechts 3 likes. Waar is het mis gegaan? In deze blog deel ik valkuilen en tips voor het schrijven van succesvolle berichten op social media.
20 oktober 2016

Pas geruststellers toe op je website voor meer klikken op buttons [video]

Een manier om meer succes te halen uit je website is het toepassen van geruststellers. Dit zijn korte zinnen waarmee je je websitebezoekers kunt beïnvloeden. Manouk geeft in deze video een paar handige tips en voorbeelden.
10 oktober 2016

Waarom je niet meer zonder een responsive website kunt

26 september 2016

Hot or Not? Instagram voor je onderneming

Sportende mannen en vrouwen, gezonde maaltijden, kierende baby’s en schattige katten. Instagram staat er vol mee. Prachtige foto’s die met zorg zijn geschoten, bewerkt en geplaatst. Instagram is hét platform voor visuele content. Maar hoe kun je er als bedrijf je voordeel mee doen?
20 september 2016

E-mailmarketing: zo schrijf je de perfecte onderwerpregel [video]

De onderwerpregel speelt een belangrijke rol in het resultaat dat je behaalt met e-mailmarketing. In deze video geeft Pascal je een aantal tips voor het schrijven van de perfecte onderwerpregel.
8 september 2016

Aan de slag voor JP van den Bent stichting

7 september 2016

Zo ontwikkel je een geslaagd (creatief) concept

Je wilt een nieuwe dienst of een nieuw product onder de aandacht brengen bij je klanten? Of de USP’s van je bedrijf promoten in een nieuwe markt? Een creatief concept helpt je daarbij. Maar hoe creëer je nu een geslaagd concept? Deze 4 aandachtspunten en cases helpen je op weg.

Kennismaken of even sparren?