Mensen vertellen het verhaal van JP van den Bent stichting

Wat is het een kadootje om voor JP van den Bent stichting te mogen werken. Een organisatie die met ruim 2600 medewerkers 3700 mensen ondersteunt bij hun leven.

Meer naamsbekendheid? Niet belangrijk. Dat de visie zichtbaarder en voelbaarder wordt voor de buitenwereld? Dat des te meer. Met heel veel liefde werken we daarom continu aan het uitdragen van het verhaal van JP. Een verhaal waarbij altijd de mens centraal staat.

Met een team van specialisten hebben we het verhaal van JP tot leven gebracht in webdesign, interactie, film, tekst en fotografie. Wij waren – en zijn nog steeds – verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de tone of voice en de copywriting.

Verhalen van mensen

Op de nieuwe website van JP staan de verhalen van mensen centraal. Cliënten, verwanten, verwijzers en medewerkers vertellen wat er voor hen toe doet. Iedereen mag er zijn. Dus geen wervende teksten, maar echte verhalen van echte mensen. Wij interviewden ze, en schreven hun verhaal op.

Vragen en antwoorden

Ook in de informatie over ondersteuning staan de behoeften van mensen centraal. Het concept: helder antwoord geven op vragen die spelen tijdens de zoektocht naar ondersteuning. De informatie is daarom niet opgedeeld in de bekende ‘hokjes’ als wonen, werken, vrije tijd, maar in vragen en antwoorden per doelgroep.

Meer weten?

Wil je meer weten over ons werk voor de stichting? Bekijk de casepagina van JP van den Bent stichting en volg ons via social media, want we zijn nog niet uitgewerkt. De komende maanden gaan we de content voor de website verder optimaliseren om de informatie nog beter te laten aansluiten bij de behoeftes van de bezoeker. To be continued!